söndag 14 augusti 2011

Present för barnbarnsbarnet

Nu kan det sägas: Första barnbarnsbarnet har fyllt 1 år. Till denna stora händelse hade jag ett projekt på gång som jag inte kunnat visa här förrän hon fått presenten. Jag köpte en påse klotsar på  Åsas leksaksförmedling, en secondhand-affär för leksaker här i Nynäs. Skrev ut bilder på den närmaste familjen: mormor, morfar, mostrar, morbröder, mamma, pappa och även mitt anlete fick vara med. Tyvärr fick jag hjärnsläpp och fick för mig att det behövdes 9 bilder. Detta upptäckte jag när jag redan limmat på flera bilder. Resultatet blev lite oredigt då någon inte kom med och nån annan fick större plats. Men vem är felfri. Inte jag i alla fall. Och jag hade prövat och gjort om så många gånger så jag orkade inte börja från början en gång till. Men bortsett från detta blev resultatet ungefär som jag tänkt. Gjorde en ask också men glömde fotografera den.

2 kommentarer:

  1. Det där har jag också varit inne på att göra. Blev ju jätteroligt. Har annars tänkt göra vanligt pussel av foto till barnbarnen.

    SvaraRadera
  2. Det där med pussel måste jag pröva. Du får visa om du gör ett.

    SvaraRadera